Monday, October 26, 2009

Kevin


Anette-Marlen Ott

Klassikaaslaste seas populaarne 14aastane Kevin on kõike muud kui korralik koolipoiss. Ta ei ütle ära ühestki riskantsest seiklusest ega rajust joomapeost kellegi vabal pinnal. Kõik tuleb ju läbi proovida. Ega tüdrukudki teda külmaks jäta, kuid seni on nad teinud ennatlikud järeldused poisi tunnetest. Alles kohtumine Alissaga paneb Kevini südame pekslema, sest suudlemine Alissaga on maailma parim asi, mis seni temaga juhtunud on.

Autorilt:
Olen Elva koolitüdruk. Enamus minu juttudest on inspiratsiooni saanud minu enese või mu tuttavate teismeliste eludest, kelle hingeelu võib olla uskumatult kirju. Sõbrad peavad mind energiliseks, lõbusaks, otsekoheseks ja irooniliseks inimeseks ning eks see peegeldu ka mu lugudes. Käesolev on minu teine ilmunud raamat, järg raamatule "Katriin!". Loodan, et lugeja võtab sellegi rõõmuga vastu. Head lugemist!

No comments: